korang2

Sunday, September 2, 2012

Jalan Jalan Cari Pasal

Salam hyep blog.. how are u today?? Hehe guess what? Semalam me n my sis went to ikea!! My 2nd tym g n makan meatball.. sedapnye lahai gravy die.. yum2 tp syg seribu kali syg die dh xde daim cake.. die ganti ngn dark chocolate cake.. n chckn wing die pn not bad gak.. and the best thing is that i berjaya bought a container of pyssla beads with the peg board.. sgt hepy hehehe..

Moving on.. after that we went straight to my uncle's house area ukay perdana then singgah uma kwn kkk at lembah keramat.. then nak g shah alam to meet up with my friend tp sesat.. hahah pening la jalan kay ell ni.. sigh~ too many flyover and pecah 2 3 jalan.. sgt confius bg org jb yg x bese g kay ell.. nsb la my sis pndai agak2 n tpon kwn n tgk gps.. follow my gps mmg lg sesat la.. abaha tettt!

So todays plan nak g wedding sebelah phak laki.. then another wedding in bangi.. till then.. bubyee

No comments: